דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש באילת - חבילות פינוק לחורף מפנק 

מאת    [ 19/12/2013 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 5777 פעמים ]

החורף הוא מצב נתון, ואין לנו שליטה עליו. מצד אחד, הגשמים טובים למקורות המים שלנו, אבל הם והקור שהחורף מביא לא טובים לגוף שלנו. משום כך, חשוב שנגביר את מידת ההגנה והטיפול שאנחנו מספקים לגוף שלנו. תאמינו או לא, נופש באילת יכול להיות הפתרון הכי טוב, וגם זול במיוחד.

מחירי נופש בחורף

אם בקיץ יש באילת כמויות גדולות של תיירים, והמחירים של הנופשים בה הם בשיאם, בחורף המחירים יורדים, ממש כמו הטמפרטורות שיורדות, ולכן אתם יכולים למצוא נופש באילת במחירים נמוכים יותר מתמיד. אומנם קר, אבל מדובר במזג אוויר נוח בהשוואה לאזורים אחרים בארץ, וכמויות הגשם הן זניחות להפליא.

ספא במלונות ברחבי העיר

אם אתם רוצים נופש מפנק באילת לחודשי החורף, ולחזור הביתה רעננים, בריאים וחזקים יותר כנגד החורף הקר והגשום, כדאי לכם ללון באחד מבתי המלון הטובים בעיר, שבהם יש מתחמי ספא, או לכל הפחות אפשרות להזמין מטפלים לחדר. בין שלל המלונות שיש באילת באילת, שיש בהם אפשרות לקבל טיפולי ספא,  תוכלו למצוא את ארקדיה ספא, מלון הרודס, רבים ממלונות רשת ישרוטל ועוד.

רשימת הטיפולים

חבילות פינוק יכולות לעזור לנו לחזק את הגוף, אבל משום שהטיפולים הם לרוב יקרים, כדאי לבחור את סוגי הטיפולים שעושים באופן קפדני. ראוי לבחון את מצב הגוף והבריאות, לקחת בחשבון בעיות בריאותיות נפוצות בחודשי החורף, ולעשות את הטיפולים שיעזרו למנוע אותן כמה שאפשר.

אז אילו בעיות יכולות לפקוד את הגוף שלנו בעונה החורפית של השנה? אחת התופעות הכי נפוצות היא יובש בעור, ובפרט אצל אנשים מעל גיל 25. היובש הוא למעשה שכבה של תאי עור מתים שצריך להוריד אותם וכמו כן, לזרז את קצב נשירת תאי העור המתים. לשם כך ניתן לעשות עיסוי צדפות. דרך נוספת היא טיפולי פילינג, בהם עושים שימוש במגוון חומרים טבעיים, כגון רסיסי מלח, וניל, לבנדר, פצ'ולי וכמובן קרם לחות בסיום הטיפול.

עוד דבר שעלול להתרחש בחודשי החורף הוא בעיות בזרימת הדם בכל הגוף בעקבות הקור העז. כדי לשפר את זרימת הדם בגוף צריך ללחוץ על הנקודות הנכונות בגוף ו'להעיר' את האזורים הרדומים, ולשם כך יש טיפולי ספא עמוקים, ביניהם עיסוי רקמות עמוקות או עיסוי טאן די עם מקלות במבוק.

כשסתם רוצים להירגע ולהתפנק

חבילות פינוק לא חייבות להיעשות לצרכים בריאותיים בלבד; הן יכולות גם לתת לנו כמה דקות או כמה שעות של מנוחה ורוגע, ולפנק את הגוף שלנו. הטיפולים המוכרים למטרות אלה הם עיסוי עדין עם שמנים ריחניים, עיסוי קרקפת, עיסוי עם אבנים חמות ועוד.

שחרור השרירים

אם הגב תפוס, או קבוצת שרירים אחרת, אפשר לעשות רפלקסולוגיה, שיאצו או עיסוי המתמקד באזורים התפוסים בלבד, למשל הראש, הכתפיים, הגב, הרגליים וכן הלאה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב